Klanttevredenheid gemiddeld 8,3
20 maart 2017
•2 minuten
Hier doen we het voor … TWST vraagt na elk traject aan de opdrachtgever hoe tevreden hij of zij is over de TWST begeleiding en de behaalde resultaten. Over 2016 kregen wij gemiddeld een 8,3 van onze klanten. Tot deze klanten behoren o.a. SNS, Woonstad Rotterdam, Weller Wonen, BDO, Koenen & Co., Vereniging Nederlandse Gemeenten, Lysias, Leystromen en de Sociale Verzekeringsbank, zeker niet de kleinste organisaties. Van alle scores was de laagste een 8,0 en de hoogste een 10!
We vroegen onze klanten ook wat ze het meest waarderen en ook wat (nog) beter kan aan onze begeleiding vonden. We zijn trots en blij dat men ons prijst over:
Even blij zijn we met de tips die we kregen om onze dienstverlening verder te verbeteren:
Kortom wij zijn heel blij met de resultaten van het onderzoek over 2016. In 2017 blijven we continu leren, verbeteren en werken aan nieuwe creatieve werkvormen, inzichten en oplossingen. We zijn nieuwsgierig hoe onze klanten dat gaan beleven en ervaren.
Wilt u hier meer over weten of bent u nieuwsgierig naar onze creatieve werkvormen, inzichten en oplossingen bel of mail Dictus Nicolai op 06 – 53 323 900.